好多朋友都會問我,

點解我啲牙會咁白﹖

其實答案好簡單,

就係我每日最少都會刷2次牙,

而且一家會用電動牙刷+美白牙膏嘅組合,

所以啲牙先會保持到咁白雪雪架﹗

電動牙刷比起普通牙刷嘅潔淨力強好多,

而且又算耐用,

價錢亦唔貴,

真係好值得投資架﹗

 

 

 

最近換咗新牙刷,

就係呢支玫瑰金色嘅「Crest 美白聲波電動牙刷」。

採用高頻美白聲波技術,

每分鐘會震動31000次,

能夠溫和去除污漬,

同時又唔會傷害牙齦,

比起手動牙刷嘅潔淨力高好多倍架﹗

再加埋輕巧嘅設計,

係最主要吸引我嘅地方。

少女同夢幻感大大增加,

連刷牙都刷得開心啲呀﹗

 

 

 

 

 配件方面好簡單,

包括咗Crest S411電動牙刷刷柄、

Crest SR32清潔型刷頭、

充電座&說明書。

順帶一提,充電座係兩腳插,

所以大家要用的話,

一定要加返個轉插器呀﹗

 

 

 

 

 

 Crest 美白聲波電動牙刷,

採用日本MABUCHI超輕機芯,

所以重量方面只有59g,

就差唔多好似一支唇膏嘅重量,非常輕巧,

絕對就係為女士們專門而設架﹗

另外,佢嘅太空質料手柄,

輕巧防水同時又可以防霉添﹗

 

 

 

 

 

配合入口嘅愛爾蘭製刷頭,

採用矽膠材料,能夠呵護口腔;

刷毛密集,可以深入牙縫進行清潔。

刷毛顏色仲會逐漸變淡,

提醒用家更換刷頭。

 

 

 

 Crest 美白聲波電動牙刷上面有3個清潔模式選擇,

按一吓係清潔模式,

感覺震動頻率比較密同快啲。

按第二吓係護齦模式,

感覺震動頻率比較溫和同慢啲。

按三吓係美白模式,

震動頻率會有唔同嘅變化。

 

 

 

 

每個區域建議刷30秒,

然後再換另一個區域,

2分鐘後仲會有完畢提示添架﹗

 Crest 美白聲波電動牙刷,

有2年原廠保護,

有咩問題都可以拎返去維修,

不過我嘅個人經驗嚟講,

其實電動牙刷都好少會壞,

所以大家可以放心呀﹗

 

 

 

 Crest 美白聲波電動牙刷好輕巧,

所以我去旅行都會放入化妝袋,

喺搭長途飛機嘅時候拎出嚟用架﹗

 

 

 

 

 連續用咗Crest 美白聲波電動牙刷兩星期,

我覺得清潔力好強,

牙縫刷得好乾淨,

連牙線都可以唔駛用。

重點係啲牙又白咗,

好似去洗完牙一樣白雪雪又乾淨。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    carmen1314124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()