close

 最近成日戴口罩,

皮膚長時間焗住,

搞到角質層好厚,

而且生咗好多黑頭同粉刺,

仲愈來愈暗啞添﹗

我好少用手去擠黑頭同粉刺,

所以我一星期最少會

用兩至三次 Clay mask 嚟

改善皮膚問題。

Clay mask 有好多好處,

如:減少油份分泌,預防暗瘡形成 ;

深層清除污垢 ,

清除積聚於皮膚表面嘅老化角質;

軟化阻塞在毛孔口的硬化皮脂,

吸出面部的黑頭、粉刺,

從而令皮膚變得白滑潔淨。

 

 

 

平日用膏狀 Clay mask

嘅時候覺得整到成手都係,

都幾麻煩, 

見到OLAY推出全新

「礦物泥面膜棒」,

棒狀 Clay mask 感覺方便好多,

所以我都試咗其中一款呀﹗ 

今次我試嘅係天然白炭礦物泥面膜棒,

能夠為皮膚溫和去角質,

有助提亮膚色,

令皮膚重現細緻亮滑。 

由美國進口,

採用「唇膏型」設計,

只需轉一轉面膜就會出現,

單手就可以完成成個過程,

完全唔會沾污雙手,

非常方便易用架﹗

 

 

 

全新推出嘅礦物泥面膜棒蘊含高嶺土,

結合運用天然植物精萃同甘油嘅特性,

吸出肌膚深層污垢雜。

使用過程入面,

同時保濕滋養肌膚,

用後唔會感覺繃緊乾燥,

只需 10 分鐘即可顯著改善 5 大肌膚問題,

膚質更勻淨細緻,

提升肌膚亮澤度。

 

 

 

 我今次用嘅係白炭礦物泥面膜棒,

質地又滑又易推,

原本清晰可見的黑頭粉刺,

經過 OLAY 礦物泥面膜棒用法實測後,

大部分黑頭粉刺都明顯消失咗﹗

而且膚色變得更淨白有光澤感添呀﹗

 

 

 

宜家OLAY「礦物泥面膜棒」

已經獨家登陸屈臣氏門市同屈臣氏電子商店,

仲有限時$20優惠架﹗

電子商店傳送門:https://bit.ly/30Bm9vG

arrow
arrow
    全站熱搜

    carmen1314124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()