相信好多人都會遇到一個問題,

就係露齒笑嘅時候,

牙齒唔夠齊,

搞到尷尷尬尬,

成個人都無曬自信﹗

我自己雖然自問啲牙都算齊,

但都仲係唔夠滿意,

不過一直覺得箍牙係要

好嚴重牙齒唔齊先做得,

所以一直都無打算

接受任何矯齒服務。

 

 

最近見到一個叫Zenyum嘅網站,

見到佢專門幫有中度至輕微牙齒問題

嘅客人做全方位隱形牙套服務,

而且仲可以免費線上評估

自己啲牙係唔係適合進行療程,

咁我就即刻試咗佢哋嘅牙齒評估服務喇﹗

 

 

 

首先要留低少少個人資料,

例如:姓名、電話、年齡同電郵。

再輸入自己最希望改善牙齒邊一部份,

跟住就會開始影自己啲牙齒相架喇﹗

 

 

 

 

可以跟住佢哋啲示範圖去影相,

難度唔算好高,

都係影吓正面、左右同上下牙齒。

 

 

 正面睇其實好明顯見到上排啲牙會齊啲,

下排牙齒好明顯有少少凹凸不齊。

 

 

 

 

左右兩邊睇,更加見到有牙縫,

而且都係見到下排牙齒一啲大、一啲細,

形狀不一,感覺唔算太齊整。

 

 

 

做完免費評估之後,

隔咗大約4-5日,

Zenyum 嘅顧問就打電話俾我,

因為原來之前影嘅相有啲影得唔係太清楚,

所以牙醫唔能夠幫我分析,

所以Zenyum 顧問就send咗呢張圖同一段影片俾我,

教我點樣可以正確影到牙醫需要嘅圖片﹗

之後過咗兩日,

Zenyum 嘅顧問又打俾我,

話俾我知牙醫嘅意見。

Zenuym  唔係 DIY 既產品黎嫁,

有香港註冊牙醫(療程期間最少要見 3 次牙醫!)  ,

仲有 Zenyum App 同專業團隊去監察,

提你換牙套,確保你得到最佳療程效果 。

加上 Zenyum 集中生產隱形牙套,

都係因為咁所以佢地先可以做到咁抵。

 

 

 

 

 

牙醫覺得我都適合做 Zenyum 矯齒服務,

而且亦有建議我補返上排牙齒會更加好睇。

另外,之後會幫我預約牙醫診所,

牙醫診所亦會收取返HK$1500做詳細咨詢費,

入面包括咗包括3D掃描,X光檢查同簡單口腔評估。

到時假如真係適合使用 Zenyum 牙箍,

佢哋就會為我度身定制一個專屬嘅計劃架喇﹗

價錢都只係HK$13800(包哂所有牙套同跟進架啦!)

比起一般傳統牙箍平好多﹗

我覺得 Zenyum 嘅服務真係唔錯,

因為真係適合先會建議客人用,

而且佢哋嘅顧問亦會好詳細咁介紹 

Zenyum 嘅服務同收費,

唔會有任何隱形收費,

令客人感覺更安心可靠﹗

大家記得呀﹗

箍牙一定要由香港註冊牙醫操刀,

如果唔係會好大件事架﹗

 

 

了解更多,請瀏覽:https://www.zenyum.com/hk

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 carmen1314124 的頭像
    carmen1314124

    Car文愛美麗@部落格

    carmen1314124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()