有無朋友仔同我一樣都係「面膜控」呀﹖差唔多隔日就敷一次面膜,屋企啲面膜消耗得好快,所以我最鍾意就係入手平靚正嘅面膜。而森田藥粧嘅面膜就可以滿足曬我嘅要求,所以我屋企成日都會買定幾盒看門口架﹗

 

 

 

 

最近森田藥粧又推出咗四款新面膜,而這個系列曾獲頒發多個獎狀及認可,在引入香港短短數年間銷量更屢創佳績,五年間每日售出超過42,000片,成績真係好出眾!

我就試咗其中兩款,藍色盒嘅三重玻尿酸複合原液面膜 ,同埋金色盒嘅蜂王乳蛋白緊緻提昇面膜。點解會選擇呢兩款面膜呢﹖因為我本身皮膚好缺水,好易有乾紋,所以保濕面膜一定必買;另外,選蜂王乳蛋白緊緻提昇面膜,係因為見到有「小顏」兩個字,所以即時心心眼。呢兩盒全新升級版面膜,無論技術、成分、配方、美容液含量都比舊版更勝一籌。首創「MEDMORI®️獨家專利成分」,萃取出分子量比一般方法細小數十倍嘅多醣,能夠更輕易被人體肌膚吸收架﹗仲有呀﹗面膜入面仲有精積雪草萃取,具有絕佳修復力,有助舒緩鎮定肌膚,強化肌膚防禦屏障,促進肌膚修護機能形成保護膜,抗皺同時恢復緊緻彈性。而且仲不含酒精、礦物油、人工色素,溫和成分,可以安心使用﹗
arrow
arrow
    全站熱搜

    carmen1314124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()