close

唔知大家明唔明白飲水都會肥嘅人,要減肥係有幾困難﹖再加上我本身係一個吃貨,減肥要節食,真心係一個挑戰。其實我一向都唔推介大家用節食嚟減肥,要瘦有好多方法,最緊要唔好影響身體同情緒。我知道如果戒澱粉質食物係會減得好快,但係無澱粉質吸收,成個人都會無曬力量,最近我就食緊呢款「解脂酵素」,蘊含豐富膳食纖維&天然複合酵素,能夠刺激腸道蠕動並觸及腸道罅隙間積聚嘅宿便,同時可溶解儲存於皮膚底層嘅脂肪,將佢無痛排走,改善腸道健康。

 
 
 
作為吃貨我最鍾意食粥粉麵飯同打邊爐,呢啲高糖、高油同高脂食物就係令我變肥嘅兇手。「解脂酵素」蘊含複合酵素,有助促進消化,分解食物殘渣,阻隔澱粉質、油份、醣份,避免食物囤積在腸道。另外,綠茶亦有促進脂肪氧化,燃燒體內多餘脂肪功效。   
 
 
 
 
 
葡萄籽精華,有強效抗氧化功能,可以令腸道更年輕,同時增強免疫力。仲有小麥草,有豐富膳食纖維,能夠促進腸道蠕動,潤滑大腸,將油脂同毒素排出體外。
 
 
 
 
每次只需喺餐前食二粒,就可以隔油、隔脂、隔醣,令你可以享受美食,又唔怕肥。丸狀設計,容易吞服,而且唔會有苦味,好易入口㗎﹗
 
 
 
 
 
食咗兩星期之後,我發現每日朝早同夜晚都可以順利排便,而且肚腩細咗,連皮膚都無咁暗啞,充滿光澤。重點係唔會肚瀉,唔會食完要即刻周圍搵廁所,由於成分溫和,食完唔會影響身體,真心推介俾易肥體質同有便秘問題嘅朋友仔。
 

萬寧獨家發售:
 
#解脂酵素 #mealko # 秒KO #改善腸道# 隔油 #隔脂 #隔醣 #先阻隔後大餐 #萬寧獨賣
arrow
arrow
    全站熱搜

    carmen1314124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()